şimdi bomba patladı mı yoksa zaman atlaması mı oldu sorunsalına açıkılık getirelim.
5. sezonda zaman atlamalarının ilk başladığı sahnede sawyer ve juliet sahilde beklerken bernard ile rose 'un o sırada birbirlerini buldukları sahnede, sawyer'ın hadi kampa gidelim sözünden sonra, bernard ortada kamp falan yok demişti. ve kamp yerinde hiçbirsey yoktu. akabinde fizikçi faraday bu konuyla ilgili 'kamp kaybolmadı, henüz kurulmadı' demişti. yani lostielerimiz zamanda atlarken etraflarındaki cisimler onlarla beraber atlamıyordu..
6. sezonun ilk 2 bölümünde juliet kurtarılmaya çalışılırken etraftaki bütün o metal parçalarını falan görüyoruz.yani elemanlarımızla beraber kalmışlar. burdan zaman atlması olmadığı sonucuna varabiliriz kanımca.
ayrıca kate falan uyandığınıda hepsinde duyma zorluğu vardı.. bu da yüksek seviyedeki bomba sesinden olabilir. boşu boşuna senaristler o sahneyi koymazlardı diye düşünüyorum ben.
** bomba patlamadı zamanda ileri bir zamana gittiler o yüzden metaller falan orda derseniz eğer.. .o bomba orada juliet'in yanındaydı onu gösterirdi heralde... yada
avdsanvhbasgvzhxcmzcxbşa :S zonk!
----spoiler ---- turist ömer uzay yolunda filmindeki mr.spark'ın computer'a '' Zıt nedir computer?'' sorusuna cevap veremeyen ,o herşeyi bilen computerın düştüğü acizliği hissetmemi sağlayan dizi.