efsane dizidir. herşey bir kenara, bu dizide en hoşlanmadığım şey şu kate denen kevaşenin ölmemiş olması. herkes öldü, herkese bir şeyler oldu. buna hiç bir bok olmadı. ölse de kurtulsak. işlere çomak sokup, milleti birbirine düşürmekten başka hiçbir işe yaradığı da yok zaten. kendisinin bir üst versiyonu eyşan karakteridir ki kendisi ezel dizisinde oynamaktadır.