lost

entry4258 galeri
    2381.
  1. 6. sezona sıkı bir başlangıç yapmış dizi.
    şimdi nasıl başlayayım, konuya nereden gireyim pek bilemiyorum. öncelikle şunu söyleyeyim ki bence güzel bir başlangıç yaptılar. ilk iki bölümün ayrıntılı analizine gelince:

    --spoiler--

    - başlangıç güzeldi. desmond falan da sıkıştırmışlar araya. pek sanmıyorum ama umarım desmondı tekrar görürüz.

    - uçaktan denizin dibindeki adaya iniş sahnesi güzeldi. içim bir fena oldu.

    - adadaysa tam bir kaos vardı. sawyerın jacke verdiği tepki ise gayaet yerindeydi.

    - julietin başta ölmemiş olması gayet mantıklı olmuş. hidrojen bombası bu sonuçta. dibindeki de on metre uzağındaki de aynı etkilenir.

    - benjamininime çok üzülüyorum ama ya. şamar olanına çevirdiler en karizmatik karakteri. richard bile tutuyo omzundan fırlatıyo. kullanıldığını öğrenince çok fena oldu ama.

    - johna gelince... nasıl yorumlayacağımı bilemiyorum. ölürken hiç bir şey anlayamamış. kıyamadım sözlük. ama bu siyah dumanın içine girmiş hali maşşallah.. kötülükte sınır tanımıyacak gibi duruyo. lax teki hali de aynı eski john işte..

    - christian ın tabutu ne oldu, orası da baya karışık.

    - güzel bölümdü yani. ama anlayamadığım bir şey var. nasıl anlatıcam onu da pek bilemiyorum:

    - şimdi iki zamanda da bomba patladı. hatta normal zaman diliminde suya gömüldü. ama o zaman bizimkilerin adada olduğu zamanda da adanın su altında olması gerekmezmiydi? onlar da bombanın patlamasından etkilendiler. bizimkilerin lax te olduğu zamanda da ada yüzeyde olsaydı daha iyi olmazmıydı? üzerinde kimse kalmazdı ama yer değiştirdiği için bulunmadan dururdu.

    --spoiler--
    0 ...