lost

entry4258 galeri
    2377.
  1. artık bitmesini istediğim 5 senedir takipçisi olduğum dizidir.Battık bi boka diyip son sezonunu izlediğim dizidir.O kadar soru oluşturdu kafamızda bu halde onu bırakacak değilim.yok claire'e noldu 'black smoke' nerden geliyor diye düşünürken uykusuz gecelerim oldu sözlük.

    6. sezon ise şimdilik iyi gitmekte.O uçak bi şekilde adaya düşecek kaçışınız yok.

    Jacob'ı ise o kadar bekledik daha iri yarı bir şey bekliyordum açıkcası.Ben olsam isyan ederim 5 senedir bu anı bekle Ben tarafından 2 bölüm oynayamadan bıçaklan.

    --spoiler--

    Ama John Richard'a vuramayacaktı.Adada sevdiğim nadir adamlardan olan Richard'ın en azından bi karşılık vereceğini düşünmüştüm.

    diğeri için (bkz: Sayid Jarrah)

    --spoiler--

    çarşambaları için bir eğlence çıkmıştır bize artık.Heycanla beklediğimiz lost geri döndü
    0 ...