lost

entry4258 galeri
    2350.
  1. ah be arkadaş adadakiler gibi biz de "lost" olduk, 6 sene ya..."yok bu flashback", "yok yok bu flashforward", "aa hayır kuzum paralel evren iki yerde yaşıyor bunlar" falan filan, valla kayıp gençlik olduk, hepimiz kaybolduk uğrunda ama seviyoruz, sevgiliyi beklediğimiz gibi de bekliyoruz seni...*
    0 ...