lionel messi gibi tv dizisidir. biz de tabi bu arada rakip takımın gariban kalecisi gibi kalıyoruz. tam: "hede oldu, hödö oldu demek ki adada bok var, püsür de yolda geliyor." diyip sola yatıyoruz hop topu sağa çekiyor. Kalkıp öbür yana atıyoruz şu körpe bedeni, bu defa hoooop sola kayıyor. velhasılı halı sahada bana denk gelse çok pis faul yaparım ben bu diziye, yürüsün gitsin!!!