şimdi hatırlatma amaçlı özet gibim olan s06e00'yı izledim. uzun zaman oldu lost izlemeyeli, hikayenin içinden, heyecanından çok uzaklaştık. hikayeye böyle uzaktan bakınca ve tamamını özet gibi bir anda izleyince bana çok saçma ve boşluklarla dolu geldi bir çok yer. büyük bir heyecanla izliyordum tabi ki 5. sezona kadar, ve 6yı da izleyeceğim muhtemelen aynı şekilde. öyle işte, çok saçma gelmesine rağmen içine girince çok iyi sürüklüyor, yoksa senaryo mükemmel olduğundan değil kanımca. çözemedim nasıl oluyor, ama adamlar yapıyor işte. bazı çok iyi türk dizilerinin ve filmlerinin senaryolarına laf atanlar biraz objektif baksa losttan da çok malzeme çıkar, ama biz sanki sürekli süper dizi çekiyormuşuz gibi adam gibi dizilerimize söverken losta hata da olsa bayılıyoruz, ses çıkaramıyoruz. ön yargı böyle birşey işte...