sanıldığı gibi birilerinin her istediğini söyleyebileceği ve herkesin de buna saygı duymak zorunda olduğu bi sistem değildir. demokrasinin de elbette bi sınırı vardır. ben sizin ananıza küfür etsem abi demokrasi istediğini söyler deyip geçmeyeceksiniz herhalde.
edit: osman baydemir küfür etmiş ama herkes saygı duymuş. demek herkes herşeyi söyleyebiliyormuş.