futbol takımının 2003-2004 sezonunda eminönü ilçesi'ndeki iki futbol turnuvasını da namağlup kazandığını bildiğim devlet lisesidir. ilçe belediye başkanı, teneke parçasını verdiğinde, sırtımdaki 3 numaralı formanın da etkisiyle uefa kupasını kaldıran bülent korkmaz gibi hissetmiştim kendimi...
eğitim kalitesi olarak bildiğin devlet lisesidir. okula ait halı sahanın tam ortasında, okul binasına ait bir çıkıntı bulunmakta, maç içinde bu duvara topu çarptırarak gol atılabildiği tecrübe ile sabitlenmektedir.*
bizim zamanımızda ahmet tarım(edebiyat) başta olmak üzere tamer yağmur(matematikten nefret etmeme rağmen derslerinden hayata dair çok şey öğrendiğim bir adam), uğur çavuş(kasımpaşaspor'un altyapı antrenörü idi o zamanlar aynı zamanda), sinan kıçar(beden eğitimi),... gibi onlarca kaliteli eğitimciyi, eğitimci olmanın gereğini yerine getirenleri bünyesinde barındırmasına rağmen nihayetinde bir devlet lisesidir.
muhit olarak öyle bir yerde kalmaktadır ki... kumkapı, unkapanı ve karagümrük ikametli öğrenciler arasında heran bir gerginlik çıkabilir. okul değil, bildiğin çete savaşları. su kemerlerinin hemen dibindeki alan da "okul çıkışı kavgaları" için oldukça müsait durmakta, sakin öğrencileri bile kavga etmeye meylettirmektedir.