ntv'de dün akşam yayınlanan spor aşkı programında sörfçü çocukla pes 2010 oynamış, kendisine hangi takımı seçeceği sorulduğunda da "tabi ki arsenal" demiştir. ayrıca oyunun sonlarına doğru "ben zaten artık pes oynamıyorum" diyerek fifa 10'a ve biz fifacılara da bir selam çakmıştır.