beşiktaş

entry19538 galeri ses2
    1403.
  1. oyuncak.

    alınmasın bu büyük futbol takımının taraftarları ancak manzara bu.
    fox tv'nin erdoğan demirören'le yaptığı ropörtajı dinleyince buna kesinlikle eksiksiz kanaat getirdim.
    fox muhabiri - oğlunuz yanlış yaptığına katılıyor musunuz?
    ed - her insan hata yapabilir özellikle bu yaştaki insanlar çoğunlukla hata yapabilir. ben hata yapsam benimki yanlış olur fakat böyle genç yaştaki insanlar hata yapınca yanlış sayılmaz o yüzden anlayışlı davranmak gerekiyor.
    fox muhabiri - taraftarların protestosu hakkında ne düşünüyorsunuz?
    ed - isterlerse bütün stad dışarıda yürüsün yıldırım bu işten vazgeçmeyecek. 22000 beşiktaş çalışanının maaşını cebinden ödüyor.
    fox muhabiri - peki hibe konuları konuşuluyor sizce başkan olamazsa hibe edecek mi klübe verilen borcu?
    ed kahkaha atarak - bu memlekette kim kime hibe eder para.

    başlarda şirketin başına bela etmemek için oğlunu buraya yönlendirdiği dedikodularını mantıklı bulmazken şimdi kati suretle inanmaktayım. ayrıca erdoğan demirören 22000 beşiktaş çalışanının maaşını cebinden ödüyor diye hava atarken , hibe bahsi geçince kahkaha atıyor. bu çelişki değil midir? eskilerde beşiktaş'ın borcunu sildi diyerekten göklere çıkartılan bu zat-ı muhterem eminimki oğlunun iş sahasında kazanamadığı statüyü beşiktaş başkanı olarak sağlamasını istemekte ve onun hali vaktini hoş geçirmesini istemektedir. yani parayı verip düdüğü istediği gibi çalıyor.

    zamanında koçlar bu işe bir el atmak için kollarını sıvamıştı işte tam o sıralarda beşiktaş'ın bu çok övündükleri çifte kupası devreye girdi. kişilik olarak başkanlık ağırlığına ve vasfına sahip olmayan bu beşiktaş taraftarı başkan yıldırım , ülkede elini kolunu sallayıp gezen babasının verdiği clk mercedeslere binen içi bomboş insanlardan farksızdır. anlaycağınız o zengin içi boş baba parası yiyen hayırsız kişiliklerden tek farkı babasının isterse bütün stad , camia , taraftarlar ayağa kalksın yıldırım bu işte kalacak diyecek ağırlıkta olmasıdır.

    sözün özü beşiktaş bir oyuncaktır. işte durum bu kadar acıdır. üzülüyorum beşiktaşlı olmadığım için daha da üzülüyorum neden mi?

    çünkü beşiktaşlı olsam giderim o klüp binasında kendimi keserim. bir isyanım , bir katkım olur. onlara önerim gitmesinler maça gitmesinler. gerekirse aşklarını bir köşeye bırakıp o klübün maçlarına gitmesinler.
    3 ...