kendi kendimizi deşifre ettiğimiz ne olduğu belirsiz benimde üzülerek içinde bulunduğum sanal alem.her gidilen yerde fotoğraf çekilip anında facebooka yüklenmesi adet olmuştur.3G teknolojisi de buna çomak tutmaktadır.artık dışarda yediğim yemekten zevk alamıyorum.arkadaşlarımın facebooka yüklemek için çektiği fotolar yüzünden.