sözüm ona sosyalleşme, eski arkadaş bulma sitesi. ne konuşacaksın ki eski ilkokul arkadaşınla?
''+baba naber ya naptın 10 yıldır?
-napim abi işte aynı bildiğin gibi
+okuma yazmayı söktün mü?
-evet...''den başka bir diyalog geçmesi pek mümkün değildir. ya da
"-aa bu sen misin? çok değişmişsin ya
-sen de ya. sümüklü bişeydin."
bu diyaloğun ardından o arkadaş, arkadaş listesinde kalır, bazen grup davetleri gönderilmek üzere sonsuza gömülür.