hala iftira deyip savunulan adam.
lan madem iftira o zaman bu adam ne bok yemeye 10 yıla yakındır müslümanları katleden bir ülkede yaşıyor.
madem bu adam o kadar müslümanda ne bok yemeye islam düşmanı olan abd için vatandaş olmak için başvuruyor.
zira bu vatandaşlık başvurusunda cia ajanlarıda referans olmuştur.
sormak lazım bu cemaatçi, eksik ve ziyan beyinlere.
o nur/ışık evleri denen cehalet yuvalarında sizin beyninize çip falan mı takıyorlar.
chp veya mhp'li olan biri abd ye gitsin hemen islam düşmanı diyenler; o ülkede 10 yıldır kalan ve o ülkenin vatandaşı olmak için başvuran tip bi adama hala laf söyleyemiyor; üstüne üstlük eleştirenlere iftira diyorlar.