futbol takımı gün itibari ile antalya'ya ayak basmış ve devre arası kampına girmiştir.
ayrıca, havalimanındaki karşılama sırasında bir grup beşiktaş taraftarı, takımın bulunduğu uçak daha alana inmeden önce planladıkları gibi nihat kahveci'ye "kolpadan" sevgi gösterisinde bulunmuşlar ve yarıp geçmişlerdir.
- nihat abi montunu versene abi be.
* ya kampa geldik başka mont yok.
- hadi be abim sen bizim çocuğumuzsun
nihat'ın aval bakışları görülmeye değerdi.
bir taraftar samanyolu haber kanalına röportaj verirken bol "amına koyim" içeren bir röportaj vermiş birkaç defa "küfür etmeyin lütfen" uyarısı ile karşılaştıktan sonra, muhabir de gülerek küfürlü bölümlerin makaslanacağını belirtmiştir.
tabata'ya hiçbir şekilde tepki gösterilmemiş, ilgi de gösterilmemiştir. e anlasın artık, "yok" sayılmakta kendisi.
tabata ile beraber, ibrahim kaş, erkan zengin, uğur inceman da sevgi gösterisinden nasip almayanlar arasındaydı.
en çok ilgi görenler ise; tabiki ernst, fink, sivok, delinho ve bobo idi. "keşke ferrari de olsaydı" dedik ama ne yapalım kısfmet.
bir de kafileye hiçbir yöneticinin başkanlık etmemesi de manidardı.
her daim "birlik beraberlik" diye öten başkan sıfatlı şahsın birlik beraberlik anlayışı bu kadar işte!
ha bu arada, taraftar her uzatılan mikrofona istisnasız tabata'nın gönderilmesini ve yönetimin de def olup gitmesini sitediklerini söyledi.