sözlüğün %97'si* bir şeyler hakkında yazıyor. spor, siyaset, din vesaire. bu %97*'ye dahil olan herkesin bir fikri var, sözlüğe bir şeyler katmaya çalışıyorlar yani.
geride kalan %3'ün ise yok. olmayan paralarından, olmayan cinsel hayatlarından bahsediyor, ya da herkesin ak dediğine kara, kara dediğine de ak diyorlar. çünkü yazacak, katacak hiçbir şeyleri yok. bütün entryleri hava. faydasızlar yani. okuyoruz, ayar vermeye çalışıyoruz, cevaplar yazıyoruz. neden? eğlencelik çünkü. çerez.
cool adam da bu ikinci gruba dahil olan faydasızlardan biridir işte. sözlüğün renklerinden biri. ama ara renklerden biri. olmayacak birkaç rengi karıştırıp anlamsız bir renk bulursunuz ya, o renklerden. şöyle bir bakıp temizlediklerinizden.