evet evet bir derdim var aslında. saat epey ilerlemiş ve tüm -malı -meli ekleri hayatın sırtında kamburlar çıkarmış.
kime ne ki tamamen kişisel yada antidepresan çözümlü problemlerinden. kim kime güzin ablalık yapabilecek durumda.
yoğurda kaymak olmak ne hacet efendim; kapak oluruz ancak.
kasabanın en güzel kızına yazılmış sarhoş mehtiyelerimiz yok ama en az birer derdimiz var.
çözüm için her ne kadar uyuşuksakta problem yaratmak içinde o kadar yaratıcıyız icabında.
zaten en yaratıcı insanlar da en üşengeçlerden çıkmıyor mu?
işte bir sığınakta bulduk.
bir derdimiz ve bir sığınağımız var artık ya sırtımız yere gelmez mi?
kamburumuz var kocaman eski model sallanan sandalye olmuşuz...