hoş umrumda değil de, şöyle bir bakıyorum, 19 sayfa nick altı entrysi girilen bir yazar bu bahsettiğimiz. bildiğin troll yani. ama adam yazıyor, okutuyor ve güldürüyor en önemlisi. bir diğer vatandaş ise, bu adam benim çakmam diyor, eyvallah olabilir. tarzı çalıntıdır diyor, ona da eyvallah. bu işlerde nick altına girilen entryler ölçümüdür? elbette değildir. ancak;
peki dostum. senin bu tüm hesaplarını toplasan 10 sayfa etmiyor. peki buna ne demeli?
bu adam internet cafe den entry girerek bu günlere gelmiş bir insan. lütfen küçümsemeyelim. ayıp oluyor...