inancı, görüşleri zıt olabilir; bu da bluevelve ' nin bir birey olduğunun göstergesidir... kararlarını verebilen, verdiği kararları ya da yazdığı satırları üstlenebilen, toplum içinde özgürce tavır takınan, kimseden sakınmayan düşüncelerini korkmadan açıkça ve net bir şekilde ifade edebilen birey ve insan olmanın, "kendisi" olmasının, "kendinin" bilincinde olan bir yazardır... ve bu güne kadar şahit olduğum hiç bir entrysinde kimsenin şahsına ne bir hakaret, ne bir cevap, ne de kırıcı tavrına rastlamadım... kimse de sözlükte kalmasına ya da gitmesine moderatör dışında zaten karar verme yetkisine sahip değildir, ve şahsi fikrim iyi ki bluevelve' nin olduğu sözlükteyim... iyi ki var.