eurasia'nın, sol fıreymi bozduğu iddiasıyla nik altında yer aldığı ikinci nesil yazar.
şimdik çok açık söylüyorum bakınız,
sol fıreymin de, sözlüğün ebesinin de ta amının içine koyayım!
şu sözlüğü, kimselere siktirmemeye çalıştığımız biricik namuslu kızımız olarak görmekten vazgeçip, isteyenin istediğini yazabileceği büyük bir "çöplük" olarak içimize sindirdiğimiz gün müreffeh medeniyetler seviyesi dolaylarına ulaşmış olabileceğimiz yönünde hisler besliyorum.
moderasyon ona müsade etmesin, bunu kessin, ötekini hem siksin hem de biz bunu siktik diye teşhir etsin filan gibi beklentiler ise, sözlükler için zaten fazlasıyla gereksiz çapta görev ve yetki ile donatılmış moderatörlerin sözlükler üzerindeki baskıcı oligarşik yönetim anlayışının ekmeğini yağlamaktan öteye gitmez.
bluevelve ise; uzun cümle kurayım derken semantik/sentaktik çok hata yapıyor. dahi anlamındaki de'leri da'ları da sıklıkla ayırmıyor filan.