sözlükte karşıt görüşlü yazarların olmasını her zaman desteklerim. isterse benimle taban tabana zır düşünsün benim açımdan fark etmez maksadı yazmak olan her yazar değerlidir.
ancak amacı ilgi toplamak başlık sıçmak olan her yazar ister benim görüşümde olsun ister başka görüşte -ki bu örnekte tamamen benim görüşüme zıt- gözümde yazar değeri yok.
uludağ sözlük moderasyonunun bunlara neden müsade ettiğini ciddi manada anlamıyorum. tamam troll yazarlar belli bir seviyede trollük yapınca komik oluyor sözlüğe haraket geliyor eyvallah da başlık sıçmak ve trollük yapmak birbiri ile tamamen farklı şeyler.
sol frame e sıçıp sözlük ile ilişkiye girdikten sonra sonra ehehehehe o sizi kekledi siz sazansınız demek ne kadar doğru merak ediyorum.
varsın biz sol frame in kanalizasyona dönmesine seyirci kalamadığımızdan sazan olalım.