ösym den eve gelen zarfın içinde toz olması

entry3 galeri
    1.
  1. içinden beyaz yapışkan bir sıvı olmasından iyidir. bize hep öylesinden çıktı.

    edit:ehe başlık başıma kalmış lan. ilk defa başıma geldi. ay çok heyecanlıyım. tam da kafama göreymiş. o yeah men süpersin kanka +rep.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük