fc barcelona

entry1714 galeri
    262.
  1. kupaları beşi bir yerde gibi dizmiş takım. bilyoner kupası vardı bir onu almadılar galiba sordum fırst bulamamışlar geçerken uğrıcaklarmış.

    http://3.bp.blogspot.com/...Amwa9Er2Wug/s400/6789.jpg
    1 ...