ezeli rakibi real madrid'i yakalayabilmesi için müzesine daha 6 tane şampiyonlar ligi kupası 12 tane la liga kupası koyması gerekir. ayrıca dünya genelinde de r.madrid'ten daha çok taraftar sayısına ulaşması, maddi gücü real madrid'ten daha kuvvetli olması, dünyanın sayılı futbolcularının; tıpkı ezelden beri real madrid'te olduğu gibi ''hayallerinin bir gün barcelona forması giymek'' olması gerekir.
şayet şu haliyle dünyanın en güçlü kulübüdür. en büyük denilebilmesi için yukarıdakilerin zamanla gerçekleşmesi gerekir bence. güzel futbolun büyüsüne kapılıp nedense son iki yıldır barça taraftarı olan tiplerin de kabul etmesi gerekir ki ''dünyanın en güçlü takımı'' tanımı her dönem değişebilir. benim şahit olduğum kadarıyla çocukluk dönemimde misal ajax ve ac milan ortalığın amına koyan takımlardı.2000'li yılların sonunda ise bu takım barcelona oldu. fakat bana kalırsa ne ajax dünyanın en büyük kulübü oldu ne de ac milan.(ac milan'ı top 5'e koyarım yanlız). barcelona'dan ise (yaşı gereği) etkilenip dünyanın en büyüğü ilan etmek, bana sevenlerinin fazlaca gaza geldiğini düşündürtmüyor değil.
not:2010'lu yıllarda en güçlünün chelsea olması dileğiyle.. çakma katalanlar hadi kabul edin 3 yıl önce barça taraftarı değildiniz.*