facebook

entry6549 galeri
    1579.
  1. türkçesinde "hay aksi!" gibi ünlemler yerine "haydaaa", "hay anasını" ya da "hass..." tarzı ünlemler kullanılmasının gerektiğini düşünmekteyim.
    0 ...