selçuk erdem

entry97 galeri
    51.
  1. Galiba artık çizmek için çiziyor. Çünkü bir gram espri yok karikatürlerde. Bence hayvanları ve padişahları konuşturmayı bıraksın* Yeni tiplemeler yaratmalı zira artık hiç komik değil çizdikleri.
    0 ...