12.
-
''overkill mi?
obituary mi?
heaven shall burn mü?
bu adamlar sıyırmış olmalı'' gibi cümleler sarfettiren bir festivaldir. ilk ikisine gittim. görünen o ki yine unirock yolları ufukta göründü...
p.s. : hadi be gulüm bir de unearth'ü ya da lamb of god'ı ya da nevermore'u getirirseniz karşımıza, ömür boyu hayır duamı alırsın adil hocam!! *