unirock 2010

entry53 galeri
    12.
  1. ''overkill mi?
    obituary mi?
    heaven shall burn mü?

    bu adamlar sıyırmış olmalı'' gibi cümleler sarfettiren bir festivaldir. ilk ikisine gittim. görünen o ki yine unirock yolları ufukta göründü...

    p.s. : hadi be gulüm bir de unearth'ü ya da lamb of god'ı ya da nevermore'u getirirseniz karşımıza, ömür boyu hayır duamı alırsın adil hocam!! *
    0 ...