allen iverson

entry592 galeri
    158.
  1. philadelphia 76ers'a döndükten sonra yaptığı 5 dakikalık basın toplantısında oldukça duygulanan ve ağlayan philadelphia efsanesi. her zaman söylediği gibi bu basın toplantısında da philadelphia taraftarının onun için ne kadar özel olduğunu vurguladı. ayrıca yine 3 numaralı formayı giyecekmiş. bu dakikadan sonra iverson'ın bir başka takımda oynamasını düşünemiyorum bile. philadelphia'da emekli olması gerekiyor bana göre.
    http://sports.yahoo.com/n...erson_basketball_pxc104:1

    0 ...