giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
heroes to us
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
5
↓
galeri
5.
güzel bir
kalmah
şarkısı olmasına rağmen şarkıdaki melodi
dark tranquillity
'nin
Shadowlit Facade
şarkısından arak olduğu için kendisine pek ısınamadığım şarkıdır. ayrıca bu melodi yine kalmah'ın
black waltz
albümündeki
With Terminal Intensity
şarkısında da kullanılmıştır. neyse, ne demiş büyük usta
serdar ortaç
:
topu topu 7 nota var kaç ayrı beste yapılabilir ki
.
ex nihilo
03.12.2009 22:12
0
...
şikayet et
#6673162
kaydet