yonetimin hatasini kendisi duzelten futbolcudur. tecrube, genclere ornek olma, takima abilik yapma felan tamam da kardesim fransiz murebbiyesi almiyorsun ki takima futbolcu aliyorsun. onun ilk isi kendini herseyiyle takima verebilmek olmali. performansi yetmiyorsa daha iyisini bulmalisin gerek altyapidan gerek transferle. adam bar bar bagiriyor benden size cok fayda gelmez diye. zira topa vuru vurmaz sakatlanmaya felan da baslamisti. sampiyonlugun galatasaray'a kaybedildigi yil herifcioglu daha lig bitmeden memleketine gitmisti. ben olsam o sezon yollardim takimdan zira takimla sampiyonluk yarisini hissetmeyen futbolcuyu naapiyim ben?