76ers ile yaptığı kontrat gereği, kulübün kontratı istediği an feshetme hakkı olduğu için, en azından kontrat uzatma opsiyonunun son günü olan 10 ocak 2010 tarihine kadar sorun çıkarmaması ve "ille de ilk beş oynayacağım" diye tutturmaması gerekendir. veda mektubunda isim vererek teşekkür ettiği tek camia olan philadelphia zaten kendisini bağrına basacaktır. bunun haricinde eskiden olduğu gibi 24 saniyenin en az 15 saniyesinde topu elinde istemek ya da memphis'te olduğu gibi sorun üstüne sorun çıkarmak yok tamam mı sevimli şey?