sebebini bilmemekle beraber, muthiş itici bulduğum birisi.
birisi diyorum dikkat ederseniz, çünkü hiçbir sıfat yükleyemiyorum kendisine.
bana göre sanatçı asla olamaz, şarkıcı desem oda değil.
albümünde yer alan çoğu şarkının cinsel içerikli olup diğer kalan kısım sevgiliye sitem şeklindedir.
şahsen, sadece belli bir kesime hitap ettiğini düşünüyorum.
bir barış manço, bir zeki müren kim dinlemez ki!
sevilmese bile sadece şarkıları dinlenmeye eğer, kaldı ki sevmeyen olduğuna ihtimal vermiyorum bile.
öyle insanlar hoplasın zıplasın diye çıkıyor sanki sahneye, öyle bir havası var.
seslendirdiği saçma sapan şarkılardan olsa gerek.