sözlüğün kadrolu abazanıdır. şahsen artık kendisine maaş falan da bağlandığını düşünmekteyim. o kadar formata aykırı ipten saptan açtığı başlıklar, ahlaksız entryler silinmediğine göre böyle düşünmem gayet normal. yetkililere soruyorum efendim. kendisinin ssk primlerini düzenli yatırıyorlar mı acep? maazallah başına bişey gelir naparız, allah muhafaza...
(bkz: biri sözlüğü bu adamdan kurtarsın)