kesinlikle izlenmesi gereken bir film. ancak tüm westham tribün reisleri aynı aileden çıkmasa daha gerçekçi olabilirmiş. senaryo futbolu seven bir insanı yeterince gaza getirmek suretiyle etkisi altına alabiliyor zaten. abi-kardeş ve tövbekar klişeleri ile süslenmesine gerek yokmuş. ayrıca dudakların kenarından yukarılara doğru atılan iki kesikle oluşturulmaya çalışılan gülümseme figüründen prenses sırıtması olarak bahsedilmiş. *.hareketin orijinal ismi glasgow gülümsemesidir ve ilk olarak glasgow rangers taraftarları bir celtic taraftarına uygulamışlardır. genel anlamda çok iyi olarak değerlendirilebilir.