(bkz: #6419591) nolu entrysi tamamen yanlış anlaşılma sonucu bir panik ile yazılmış olan yazardır. doktor ile ailesi arasında geçen konuşmaya kaçamak dahil olarak yanlış anlamıştır. o kadar da ağır hasta değildir yani kendisi. ama yine de geçmiş olsundur. hacı aman diyim bi daha iyice sorup soruşturmadan belli bi kanıya varma. yüreğimiz ağzımıza geldi vallahi.