21 yüzyılda hala odun sobası yakan insan

entry50 galeri
    1.
  1. Efendim oncelikle helal olsundur.. ayrica ulkenin bircok yerine hala dogalgaz gitmedigi icin normal bir durum olmakla birlikte, dogalgaz giden yerde bile -ben ne soba cayimdan vazgecerim ne de kestane pisirmekten- deyipte inadina eski geleneklerini yasatmaya calisan insandir..
    5 ...