Efendim oncelikle helal olsundur.. ayrica ulkenin bircok yerine hala dogalgaz gitmedigi icin normal bir durum olmakla birlikte, dogalgaz giden yerde bile -ben ne soba cayimdan vazgecerim ne de kestane pisirmekten- deyipte inadina eski geleneklerini yasatmaya calisan insandir..