çıktığı zamanın en iyi telefonudur. o zamanlar kamerası olan telefonlar tek tük ve pahalı fiyatlar ile ortalıkta gezerken bu telefon normal fiyatı ile cazip bir haldeydi. ayrıca altına kamerada takılabiliyordu. tabii 40 lira gibi o zamana göre yüklü bir miktarı gözden çıkarmak şarttı. iğrenç çekse bile altına alıp takmışlığım, bu kadar para niye verdim buna lan? demişliğim vardır.