sanayii/tarım/hizmet sektörleri yerine oturmuş/oturmaya çalışan bir toplumda temsil ettiği kitlenin çalışan, üretenler olduğunu unutmuş, iktidara geldiğinde en sağcıdan daha sağcı olmuş , muhalefete geldiğinde solculuğun kavgacılık/karşıtlık olduğunu zannetmiş, serbest piyasa ekonomisi içinde de yapılabilecek çok şey olabileceğini bilmemiş, norveç'in isveç'in finlandiya'nın hem serbest piyasa ekonomisi hem de çin'den daha adaletli bir ekonomik dağılıma sahip olmasının bu ülkelerinin solcularının kapitalizm içinde dahi misyonunun eri olmasından kaynaklandığını bilmeyen bir grup. hedeflerini açık bir şekilde belirlemeyen, çalışan haklarını geliştirmek için öneriler getirmek yerine dallı budaklı konularla uğraşan, gelir adaletini arttırıcı önlemleri teşvik etmek yerine göreve gelince aynı tas aynı hamam devam eden bir grup.
düzelecektir elbet.
solcu olun olmayın, bir ülkede solun güçlü olmasını adam gibi çalışmasını istemelisiniz, çünkü bir gün siz de çalışacaksınız ve hayatın gerçekleriyle yüzleşeceksiniz !!!