sanatçılığın hakkını veren bi kadındır..
yaptığı şarkılar ayakta alkışlanan türdendir.
şarkı sözleri de bi şiir tadındadır adeta..
ayrıca şu şarkısı da çok hoşuma gitmektedir..
Gün olur da bir dost ararsan eğer,açıktır kapım sana çekinmeden gel..
Sözlerimde inan ne sitem,ne de kırgınlık bulamazsın..
Bir gün yolun düşerse eğer,beni bıraktığın gün gibi yine dost bulacaksın..
Gün olur da bir dost ararsan eğer ne olursa olsun geçen zaman da,
Sanki bir şey olmamış gibi karşılarım..
Seni yılların özlemiyle kucaklarım..
Bir acı kahvenin kırk yıl hatırı vardır derler..
Az mı içtim ellerinden..
Unutmadım o günleri gel..
Buraya yolun düşerse eğer..