düşmanlık ortamı oluşturmaya hiç gerek olmayan futbol maçıdır.
bir fenerbahçeli olarak tabii ki , maç bu şekilde biterse mutlu olacağımdır ,yenilse de birkaç espriye konu olmam da normaldir.
fakat insanlık tarihi için sik kadar faydası olmayan , ağzı purolu gayrimenkul sahiplerinin oyuncağı olmuş kulüplerden oluşan , milyon dolarların aç yaşayan milyonlarca insana inat ortalıklarda döndüğü bu piyasaya bu kadar bel bağlamak , ölüm kalım meselesi haline getirmek ; hep kötülediğimiz sömürücülüğün ateşini harlamaktan başka birşey olmayacaktır.