25 ekim 2009 fenerbahçe galatasaray maçı

entry767 galeri
    463.
  1. düşmanlık ortamı oluşturmaya hiç gerek olmayan futbol maçıdır.

    bir fenerbahçeli olarak tabii ki , maç bu şekilde biterse mutlu olacağımdır ,yenilse de birkaç espriye konu olmam da normaldir.

    fakat insanlık tarihi için sik kadar faydası olmayan , ağzı purolu gayrimenkul sahiplerinin oyuncağı olmuş kulüplerden oluşan , milyon dolarların aç yaşayan milyonlarca insana inat ortalıklarda döndüğü bu piyasaya bu kadar bel bağlamak , ölüm kalım meselesi haline getirmek ; hep kötülediğimiz sömürücülüğün ateşini harlamaktan başka birşey olmayacaktır.
    12 ...