steakhouse burger

entry193 galeri
    38.
  1. ahh steakhouse burger mi? mmm lezizdir hergün yiyorum. yanında bir de onion rings... büyük seçim alıyorum tabii ki. param çok.
    harika bir ürün. ama vupa'dan güzel değil cık, ı-ıh. vupa'yı bunu yiyip de doymazsam yiyorum, çerez niyetine. dedim ya param çok.
    ve tabii ki sonra, bazen de çok sonra ve bazen de hiç bunu daha önceden yemesem de sözlüğe gelip yazıyorum; sosyal kaygılar, sınıflar, vaziyetler umrumda değil çünkü karnımı steakhouse burger'le doyurdum. daha sonra da sol frame'ye göz atıp ülkemin durumuna üzülüyorum, sonra ver elini yoksul insanlara acıma başlıkları, ver elini abd emperyalizmi.
    yok yok, steakhouse burger'den vazgeçemem. hiç yemedim ama tadı hala damağımda. içindeki eti var ya kocaman doyuruyor. hatta geğirdim az önce, duydunuz mu?
    3 ...