yazdıklarını çok beğendiğim, fakat yobazların haliyle memnun kalmadığı, ki kim takar onları, yazar.
hakkında çok yazacağım yazar. şimdi şöyle de bir ezik kitle var sözlükte, şöyle ki; elemanın biri ki ismini herkes biliyor iyi ya da hoş karşıt fikirlerini bu arkadaşın isminin altına yazmış. olabilir, yazabilir. devamında eziğin biri diyor ki "yediği tarihi ayar karşısında xyzzyxyxyxxyxyx", diğeri çıkıyor "ayar sonrası ne yapacağı adşlamdşlamdşlamşdam." diyor. bre arkadaş adam olsan i belong'un yazısını okuduysan sen de adam gibi bir tanım, adam gibi bir yazı karalarsın. adamın eleştirdiği durumun daha beterini sen yapıyorsun. şahsi nefretini elalemin yazısına sırtını vererek, bilgi verici birşey eklemeden " ayarı yemi aldfkaşldkşld" gibi şeyler yazıyorsun. adamın yazdığı yazıdaki şeyleri yapıyorsun işte
1-boş entry, 2- kişi yaltakçılığı. kendi beyinleriniz yeni şeyler üretmeye el vermiyor mu ? asıl şakşakçı sizsiniz.
şimdi bir şahsın gelip, başka bir şahısın ismine birşeyler yazması demek, o yazılanların tamamen doğru olduğu anlamına gelmez. kaldı ki o yazıda kendisi de sadece kinini kusmuş, dişe dokunur birşey yazmamıştır. benzer birşeyi ben de yapabilirim. giderim sevmediğim bir yazar için yazdığı entryleri de bkz vererek, kinimi kusarım. başka bir eleman da gelir benden sonra "çok pis ayar yemiş akmdnkamda", "bakalım yediği bu ayardan sonra açdöaidöai.ödia.öd" gibi kolpalar feriştahı şeyler yazabilir. zor mu bu ? tabi ki değil. ayrıca hiç bilgi vermeden yazılar yazdığı söyleniyor. kısmen doğrudur bu, ama tüm yazarlar da var bu kısmenlik durumu. ya şu örnek verilebilir mi allah aşkına ya deniz baykal ın görmek istediği gençlik , yahu sevgili arkadaşım bu başlığın altına nasıl bir tanım yapılabilir ? aşmış aydınlığınla asıl sen bunu açıkla sevgili dostum. başlığı açan kişi ne demiş
--spoiler--
yetmiş iki yaşında, halen daha chp nin başında olan ve bu gidişle de koltuk sevdasından bir şey eksilmeyecek olan baykal'ın, "sen rahat dur.. siyasete atılırsın da neme lazım tahtımı kaparsın" gibilerinden arzularına, keçinin peşinden giden koyun sürüsü gibi itaat etmelerini istediği parlak! gençliktir.
--spoiler--
bu mu lan tanım, kendi şahsi fikirlerini yazıp sonuna -dir ekleyip = gençliktir olunca mı ? nefis bir tanım yapılmış olunuldu ? gözünüzü seveyim boktan düşünmeyin ya. zaten din, akp, chp, mhp, kürt, fb, gs, apo, pkk, dtp gibi başlıkları açın da bakın bakalım bir hangisi ilk 2-3 entry sonrasında tanım yapmış. herkes kendi siyasi görüşleri ya da tuttuğu takım vb kıstaslar sonrasında görüşünü fanatikçe desteklemiş. herkes benzer entryler yazıyor zaten, kemalizm ile ilgili yüzlerce entry var kaç tanesi tanım be, hemen hemen hepsi fikirler doğrultusunda ya yermiş ya da desteklemiş entyrlerdir. kemalizm sadece bir örnek, herkes bir başlık altında fanatkiçe yazıyor. hepimiz yapıyoruz bunu. fikir bizden ise bravo diyoruz, fikir karşıtsa yuh olsun sana diyoruz. arkadaşın yazdığı yazıdaki eleştiri herkes için geçerlidir o halde. haa kemalizm ile ilgili bir tanım da ben yapmıştım isteyen okur. darbe ile ilgili eleştirilerin feriştahını hak eden kitle is "darbe yapıldığı zaman askere alkış tutan tırsak sosyalistlerdir." keşke onlara bir yazı karalasaydın.