yaptığı müziği bir türlü sevemediğim sanatçı. kürt açılımını desteklemeyen herkesi bu ve öteki dünyada lanetlediğini söyleyip beni iyice uyuz etmiştir aynı zamanda. aydın olma sevdasına saçmalamaktadır. iki beste yapınca halkı lanetleme yetkisini kendinde bulmuştur öbür tarafta açılımı lanetleyen şehit aileleri varken.