sevmediğim kadın. gidip intihar edeyim.
samimiyetsiz buluyorum. o'ları, u ları söyleyemez hale gelmiş silikonlu dudakarıyla hala şarkı söylüyorum sanmasını sevmiyorum mesela. bir yandan ulaşılmazı oynarken diğer yandan kendine çok yakıştığığını sandığı sahnede göbek atmasını sevmiyorum. yapma tevazusunu sevmiyorum.
sevmiyorum işte arkadaş ya, keyfimin kahyası mısınız?
edit: ne sezen mafyası varmış sözlükte ya. sezen aksu'yu sevmeyen ölsün diyecek kadar kendinden geçmiş sevgi pıtırcıklarının eksilemeleri bana dokunmaz canlarım. devam.
edit: dudaklarında silikon yokmuşmuş.yahu benim bildiğim yaşlandıkça dudaklar incelir ve pörsür. maşallah sezen aksu'nunkiler ancelina coli'ninkileri sollamış yaşlandıkça. sağdan profil veremez hale gelmiş, botoksla bir ucu aşağıya bir ucu yukarıya bakar olmuş.
ha önemli mi diyeceksiniz, normalde önemli değildir kişi şarkıcı değilse. yahu ne dediği anlaşılmıyor. uyuklaren sayıklıyor gibi. güldüğü zamanki hali ise fecaat. ama o önemli değil şarkı söylerken gülmesi gerekmiyor neyse ki.