avrupa yakası sevmeyen benim için son 2-3 yılın en iyi komedi dizisi. fakat son bir kaç bölümde ilk bir kaç bölümü biraz arattı sanki. ilk bölümlerdeki tadının bozulmaması dileğiyle..
edit: kötü bir şey demedik tamam her zaman mükemmel diziydi. avrupa yakası da süperdi zaten.