türk solu

entry458 galeri
    167.
  1. şöyle bir harita yayımlayan dergidir:

    http://www.turksolu.org/89/basyazi89.htm

    iyi de güzel kardeşim bu kıyıdaki kırmızı işaretlendirilmiş illerin( şu emperyalistlerin kürtlere sevr'i uygulattıkları alan) hemen hemen hepsi chp yönetimindedir. bu nasıl bir pancar turşusudur acep?

    napalım ürüyorlar diye kürtlerin çükünü mü koparalım? fazla üremeden memnun değilsek -ki değiliz- hükümet bir nüfus planlaması yapar.

    hadi onu da geçtik... diyor ki aklı selim insanlar: " Türkler, yemeklerine sahip çıkmalıdır. Türk' ün damak tadı, Kürt yemekleri ile yer değiştirmektedir. Türk' ü kebaba, lahmacuna mahkum eden anlayışla mücadele edilmelidir. Yemek, kültür savaşının bir parçasıdır. Mc Donaldslar ne kadar tehlikeli ise Kürt mutfağı da o kadar tehlikelidir. " arkadaşım siz deli misiniz? ben kendimi bildim bileli kebap severim, burger yediğimde amerikan, suşi yediğimde çekik gözlü falan olmam. zaten bir yemek insanı değişiriyorsa varsın değiştirsin. ayrıca ben hiç bir turistin turkish kebap yerine kurdish kebap falan dediğini de duymadım.

    bu şekilde hastalıklı düşünen beyinler yetiştirerek bölgesel ayrımcılık yapıp iç savaş çıkarmak isteyen zihniyeti kınıyorum. kın.

    son olarak, bu dergi sol ise ben de fenerbahçe taraftarıyım !

    ya da boşver ya ölelim öldürelim. kürtle türk birbirinden alışveriş yapmasın iyice ayrışalım sonra millet şehirlerde birbirine girsin. Amerika yeni silahlarını satsın değil mi? onlara da yazık tabii. biz olmazsak kime satıcaklar patriotları falan...

    (bkz: ybsg)
    2 ...