giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
geniş aile
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
2132
↓
galeri
283.
espri kalitesi her bölümde düşüyor nedense . ben böyle eleştirdikçe millet basıyor eksi oyu . basın bakalım. diziyi seyrediyorum . kötü demiyorum ama ilk bölümlerdeki espri bombalarına rastlayamıyorum. bunu demek istiyorum.
umutsuz mutlu adam
17.09.2009 17:22
3
...
şikayet et
#6078211
kaydet