ırwın yalom'un, karakterlerinin hepsinin gerçek, fakat olayların kurgu olduğu sürükleyici romanıdır. kitabın sonunda nietzsche'nin ağlaması, onun "güç istenci" felsefesiyle çelişir. buna rağmen, yazar, nietzsche'yi ağlatarak, okuyucunun nitzsche ye olan önyargısını -belki- yumuşatmıştır. bir solukta bitirilecek, mutlaka okunması gereken harika bir kitaptır.