adnan aybaba

entry251 galeri
    51.
  1. sanırım kayseri-akçaabat maçı için şike iddaalarını tartışıyordu telegol ekibi.lig çoktan bitmiş, akçaabat küme düşmüştü.
    adnan a:-temiz bir lig istiyoruz ziya abi. akçaabat şike mi yapıyor düşür, kimde var bu cesaret allah aşkına.
    ziya sengul:-ya bi saçmalama adnan. bir defa da saçmalama. akçaabat zaten küme düştü.
    adnan a.:(utanır ve kızarır)tamam abi, ne kızıyosun?
    2 ...