rusça, almanca, ingilizce, çince ve ispanyolca'yla birlikte, öğrenilmesi elzem olan dildir. garçon* kelimesini "gağtsyon" olarak söylerler, yadırgamayın. alışmayı deneyin. kanada'da yaşayan ve sürekli "ingilizcen zaten var fransızca da öğren gelirsin, fransızca çok önemli" diyen dayıma ziktir çekme sebebim. lakin eşek gibi öğreneceğim sanırım.